Administratie ordenen
Inzicht en overzicht in je administratie
Tegenwoordig komt er op veel manieren informatie op ons af: Je krijgt allerlei post, je ontvangt veel mails en via allerlei media kanalen komt er ook van alles op je af. Maar wat is nu echt belangrijk voor jou (en je gezin)? Je bewaart van alles, waarschijnlijk ook teveel en op onlogische plekken. Vaak stapelen de papieren zich her en der op; de keukentafel, je bureau of in een grote tas. Je hebt hierdoor geen of onvoldoende overzicht. Hoe kun je je administratie organiseren?
Jouw (financiële) administratie ordenen
Naast alle papieren in huis heb je daarnaast ook nog een mailbox vol met zaken waar je iets mee moet…of niet. Gelezen en ongelezen emails, en elke dag komen er weer nieuwe emails bij. Nu zijn er weinig mensen die hun administratie als hobby zien, en dat hoeft ook niet. Je wilt er het liefst niet teveel tijd aan besteden. Echter doordat er geen goed systeem is, hoopt het zich nu op. Zowel de papieren als de emails.
Al met al creëert het een onrustig gevoel.
Susanne is een kanjer in haar vak en heeft een erg fijne persoonlijkheid.
We hebben vele en diverse praktische tips ontvangen. Bijvoorbeeld hoe we thuis samen de administratie kunnen oppakken, hoe we de inrichting praktisch en overzichtelijk kunnen maken en hoe we spullen beter kunnen categoriseren.
Mevr Kaagman – Bleiswijk
Ik help je jouw administratie organiseren
Maar geen nood, ik kan jou helpen om je administratie op orde te krijgen. We verzamelen alle papieren en bekijken wat weg kan, wat bewaard dient te worden en waar een actie voor benodigd is. Datzelfde doen we voor je mailbox. Na het ordenen heb je een maatwerkoplossing voor jouw papieren administratie en je mailbox – een eenvoudig en overzichtelijk systeem. Bovendien zorgen we dat je je inkomsten en je uitgaven helder hebt.
Uiteraard leer je ook hoe je de administratie gemakkelijk kunt bijhouden, waardoor het je niet veel tijd kost.
Wil je weten hoe een traject voor jou het verschil kan maken? Neem gerust contact op.